czwartek, 26 września 2013

Mój pokój

Heej ;)

Ale dzisiaj ładny dzień, świeci słońce ♥ Wreszcie jakaś miła odmiana, wcześniej cały czas padał deszcz, było pochmurnie, brzydko, i nic nie chciało, a dzisiaj z wielką przyjemnością chce się coś robić, spacerować, pobyć z przyjaciółmi, jechać gdzieś. Dzisiaj nawet ja z chęcią wstałam z łóżka, tym bardziej, że czekało na mnie pyszne śniadanie <3




W dzisiejszym pościku pokaże wam mały, ciepły kącik w którym uwielbiam przebywać- mój pokój.
Pokój niby jak każdy inny, ale ja w moim pokoju mogłabym zosać już na zawsze, mam w nim wszystko czego potrzebuję. No tak.. w moim pokoju większość rzeczy jest z mojego ulubionego klubu- FC Barcelony. 


Jak widać jedna ściana jest prawie całkowicie pokryta plakatami różnych klubów. Obok moje kochane łóżko na któym prawie wszyscy lubią spać haha. Nad nim znowu jest herb z logo Barcy.



Obok na ścianie mam dosyć długą szafkę na której trzymam różne rzeczy typu prezentów które kiedyś podostawałam, dyplomów, pucharów, medalów, laurek, pamiątek etc. Pod szafką jest biurko, na którym zazwyczaj stoją książki, lampka, zdjęcia i laptop. Nie ma za dużo bo w sumie odrabiam na nim tylko lekcje. Pod biurkiem mam półkę na której są teczki, bloki kolorowe i nie tylko a w szafkach od biurka dodatkowe zeszyty, plastyczne rzeczy i wiele innych. 



Przez całe dwie ściany powieszone są lampki świąteczne, które zawsze wieczorem sobie zapalam i zasypiam przy nich ;) 




Biurko mam postawione obok okna. Na parapecie także nie za wiele ponieważ stwierdziłam, że nie będe miała kwiatów bo nawet czasu nie mam żeby o nie dbać. Zamiast zwykłych firan mam takie frędzelkowate firanki z których przyjaciele zawsze lubią robić warkoczyki ;d 



Obok okna stoi moja miłość <3



No i ostatnią część pokoju zajmują oczywiście 2 szafy z ubraniami, telewizor i najlepsze.. moja kochana wieża :*



To chyba wszystko jeżeli chodzi o mój pokój, niedługo dojdzie do niego jeszcze kilka przdatnych rzeczy typu lustro i komoda.
Dam Wam tu jeszcze mojego słodziaka :* Do zobaczenia :)








Zapraszam do obserwacji mojeg bloga, możecie też pisać w komentarzach linki do swoich blogów na pewno poczytam i zaobserwuję ;)


12 komentarzy:

  1. obserwuje xd
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog!
    Masz śliczny pokoik *.*
    Też chciałabym mieć własny... No ale niestety - jak to się mówi :D
    Obserwuje + dodałam twojego bloga do "Czytanych" :)

    Pozdrawiam Klaudia!
    //www.jeden-swiat-dwoch-dziewczyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ładny pokój *-* <3.
    http://lostangelsmile.blogspot.com/ zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny masz pokój, aż Ci zazdroszczę <3 A te lampki, idealne ;*

    http://dream-to-be-somebody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też obserwuję, śliczny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pokój i te lampki. A pościel miszczu.
    Zapraszam :
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com/
    Zapraszam, może was coś zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pokój !! Barcelona !! *_*

    Obserwuję i liczę na rewanż:
    meery-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. widze ze fanka barcelony!s
    liczny pokoj, ciekawy blog

    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny bloog zostaję na dłużej = obserwuję :* Liczę na rewanż : karolina-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pokój! Bardzo podobają mi się te lampki w pokoju:)
    Obserwujemy?

    Kisses, xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja koleżanka tez interesuje sie piłka nożną tyle ze ona ma caly pokoj w plakatach footbolowych
    obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ za wszystkie miłe komentarze z góry DZIĘKUJĘ ;)
♥ wymieniam się obserwacjami
♥ za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam, wystarczy, że zostawisz w komentarzu link do swojego bloga
♥ weryfikacja obrazkowa wyłączona